Heldag med Ansi.
PUBLICERAT: 2010-09-27 KLOCKAN: 22:01:10


Idag blev det en hel dag tillsamans med min barndomsvän Ansi. Vi träffas inte så jätte ofta längre tyvär. Hon är och har varit en mycket viktig person i mitt & Linnéas liv. Hon ställde upp för mig när jag hade det jobbigt & tufft. Vi är uppväxta ihop & har många fina/galna minnen tillsamans. När vi väll ses blir det oftast inte så länge, därför va det extra mysigt & roligt idag när vi tillbringade en hel dag tillsamans.
Vi har bokat in frukost buffè på vårat lilla kondis här i Sävedalen nästa vecka, det ser jag fram emot!

Vi tillbringade bla ett par timmar i Allum, hennes lilla dotter & min Linnéa var också med. Bloggade för ett tagsen om att jag köpt skor till mina flickor på Skopunkten, även jag gjorde det idag. Måste säga att den affären har skärpt till sig & har numera riktigt snygga skor! Visar er imorgon.

Perran är hemma & är sjuk. Vet inte varför men fy va jobbigt det är att ha en sjuk kille hemma ..=) På nått sätt blir han alltid tio ggr sjukare än va jag någonsin blir. Men har hört att det är typiskt "killar". Självklart tycker jag synd om min kärlek, han är redan piggare skönt för både mig & han ..=) "Puss på dig älskling"

Nu ska jag fortsätta att titta på Svenska New York fruar. Tittar ni på det? Va tycker ni isåfall om "mamman Gunilla" jag skäms när jag tittar på henne & undrar vad som inte stämmer med den människan allvarligt?!!!




Ansis otroligt söta dotter Alice. (fint namn detdära..)


" Tack för en mysig dag Ansi"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0