Hjälp mig..?
PUBLICERAT: 2010-09-26 KLOCKAN: 15:49:45


Snart kommer min nya design upp- Tack Mie för ett super bra jobb. Den blev precis som jag ville att den skulle bli.

Jag skrev tidigare om att det inte skulle vara något rosa med denna gången, självklart ångrade jag mig lika snabbt jag skrev det. Carro utan rosa det går inte ..=) Även mina barn & Perran fick vara med fast denna gången i mini pics. Lämna gärna en kommentar om va ni tycker, när den poppat upp ! Hiss eller Diss..?

Jag hoppas någon av mina läsare vet var man kan få tag på en sån grej där man ser varifrån ens besökare kommer ifrån alltså län & stad. Jag skulle bli super glad om jag fick hjälp med det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0