Längtar...
PUBLICERAT: 2010-09-27 KLOCKAN: 22:49:01


Just längtar jag till min självaste födelsedag & resan till Alicante. Satt & kollade i almenackan & det är ju faktsikt snart. Känns helt overkligt att jag,syster & Lindis snart ska till Spanien. Vilket härligt liv jag lever ..=)
Nedräkningen har börjat- 9 dagar kvar till min födelsedag & 12 dagar kvar tills det blir partaj tillsamans med mina vänner.
Härligt att jag har två roliga saker att se fram emot samma månad - Gillar`t!

Just det får inte glömma att Hugo fyller innan mig, så ihelgen blir det kalas för min stora prins.
Köpte present till honom idag & som vanligt har jag alltid så svårt att hålla mig, helst av allt vill jag skriva här i bloggen va det är jag har köpt, men jag Carolina ska försöka att hålla mig!

Just det jag glömde av att titta på mitt favorit program Lite Sällskap idag- Hur kunde jag..?!!

Hörs imorgon!



Förra året när jag fyllde 24 år...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0