Onsdag = Bra skit
PUBLICERAT: 2010-09-22 KLOCKAN: 21:17:37


Kommer from idag vara min favorit dag mitt i veckan. Jag & Lollo har bokat upp den dagen med varandra. Vi bjuder hem varandra på lunch varannan Onsdag. Hur mysigt som helst.

Lollos Onsdag va det idag. Hon bjöd på skit god mat Quinoa sallad(min nya favorit) med lax & sweet chilli sås & för att lyxa till det lite bakade hon värsta märktiga kladdkakan till efterrätt. kan säga att jag gick därifrån uppstoppad som en gris. Känner lite press på mig inför nästa vecka efter ha blivit bjuden på denna goda mat. Det är alltid sköj att umgås med Lollo så känns himlans bra att vi ska ha "våran" dag en gång i veckan & ja Malin vi saknar dig.""
"Sluta plugga så mycket & tänk lite på dina bästisar!=)


Har även varit på teori lektion idag, känner mig alltid lika peppad till att börja plugga när jag går därifrån,tyvär försvinner den känslan efter ett par timmar. Hur ska jag göra för att verkligen komma igång? Jag känner mig motiverad men ändå får jag inte till det. Ska bestämma ett par dagar iveckan som blir mina teori dagar.Set kanske kan vara en bra grej..? Ingen som vill ställa upp som min privata teori lärare..?

Glömde kameran idag, alltså inga pics ifrån dagen .


Jag, Lollo, Malin & Emelie.

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Jessica Simpson

HEJ HEJ HUR BLEV DET MED HALV 8 HOS MIG?!

SKULLE DU VARA MED??

GE DIN F*N PÅ ATT DU SKALL KLARA DET BARA!VARJE LEDIG TID FÅR MAN SÄTTA SIG!!//TACK FÖR EN TOPPEN BLOGG!

Kommenterat 2010-09-22 / 23:20:23
Kommentaren skickades av: syster sara

hahah! börjar låta lite som solsidan nu.. "lite press på mig till nästa vecka" i solsidan slutade det med att de hyrde in egna kockar som gjorde maten för att "överglänsa den andra" ;D good luck!

Kommenterat 2010-09-22 / 23:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0