Recept!
PUBLICERAT: 2010-09-29 KLOCKAN: 21:59:48


Fick ett mail på ett recept som Lindis skickat till mig.
Tänkte dela med mig av det eftersom det enligt henne är så jävla gott...

Lassemans räk-pasta (Döpt efter våran date med Arvingarna.. )

Fräs hackad vitlök ihop med 10 hackade soltorkade tomater i lite olja.
Häll i 2 dl lätt creme fraiche, 0,5 tsk sambal oelek, halv fiskbuljongtärning och 1 dl vatten.
låt koka ihop några minuter.
Tillsätt hackade färska basilikablad avsluta med att lägga i räkor.
Salta & peppra.
Serveras med färsk pasta.

- Visst låter det gott?Det blir Fredags middagen hemma hos oss!



Snart ska jag titta på kaos programet "Kungarna av Tylösand" Perran sa även denna veckan GODNATT innan programet har börjat. Fick precis reda på att han inte ska titta på det mer eftersom han tycker att det är skit.
Kul blir till att titta på det själv ikväll & alla andra Onsdagar framöver...




Vi hörs imorgon!

7 dagar kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0