Torsdag.
PUBLICERAT: 2010-09-30 KLOCKAN: 09:48:35

Heeej,

Gick till jobbet nästan 2 timmar för tidigt idag smarta jag. Så nu sitter jag hemma igen & väntar på att klockan ska bli 10.30 då börjar min arbetsdag på riktigt...=)

Hade på mig mina skor ifrån rikemans butiken Skopunkten idag för första gången. Kände att dom kändes lite "plastiga" vet inte om jag bara får för mig det eftersom jag vet var dom är köpta. Har vänner som har skor därifrån & på dom tycker jag dom är sket snygga. Säkert bara jag som inbillar mig...

Fy va skönt det ska bli att bli blondin igen ,just nu är jag en blandning av brunett a´la rysk blondin & det gillar`t jag INTE!

Jag har fått 1 kommentar angående min design, kom igen nu va tycker ni..?





Halv taskig webcam bild men det bjuder jag på..=)

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Stina

Jag gillar den! Den är ännu mer Carro nu när familjen fått mindre framträdande bilder. Men det stämmer väl inte riktigt att du är 25 år :)



Ska förresten testa pastareceptet nån dag- låter smaskigt. Äppelpajen du bloggade om fick Gustaf på sin födelsedag och den fick högsta betyg. Hur god som helst!

Kommenterat 2010-09-30 / 11:30:15
Kommentaren skickades av: Moni

DU är snygg ;) och din design lika så! Puss

Moni

Kommenterat 2010-09-30 / 11:39:32
Kommentaren skickades av: Mellisaurus-[rex]

YAAAAAAAAAAAAAAAAAAY torsdag! :D

Kommenterat 2010-09-30 / 12:13:00
URL: http://mellisaur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0