Trevlig kväll.
PUBLICERAT: 2010-09-25 KLOCKAN: 10:38:27


Just nu sitter jag i soffan & känner mig lite små ofräsh & lite halv sleten trots att det va "hyfsat lugnt" igår.
Vi började kvällen med Incotro trevligt ställe det där ,mycket folk & bra stämning. Tyvär är inte det ett ställe som är riktigt mig type of place . Vi gick vidare till Palace. Inte allt för mycket folk med bra MUSIK allt ifrån dansband- popmusik jag älskar när det är blandad musik.
Kl 00.00 gav mamma upp & åkte hem jag gjorde desamma en timme senare. Bra kväll!

Om en liten stund ska jag åka iväg.Jag kan inte fatta själv att jag ska till detta ställe. Bloggade om det för ett par dagar sen att jag inte skulle besöka this place & nu ett par dagar senare ska jag göra det. Stället jag pratar om är såklart Bokmässan ..=) Jag & mormor ska ha en hel dag där. Jag har hört att Peter Stormare kommer att vara på plats  så vem vet kanske finns det en bild på oss i bloggen lite senare idag ??!Hoppas...

Jalla Jalla ha nu en bra Lördag fralla!


För partaj hemms hos mamma..

Mamma & Jag..

Me like

Carina and me..

Dessa två töser får jag stå ut med på jobbet ...=)
Camilla & Gina..





Kommentarer
Kommentaren skickades av: Lollo

Ha ha, fan va sjukt ändå. Funderade på att gå in på Incontro i fredags, sket i det och gick sedan förbi Palace när jag skulle möta Karolina och mitt emellan dig och din mamma gav jag upp och tog bussen vid centralen 00,30 ha ha, så då var jag nära dig flera gånger under kvällen;-)

Kommenterat 2010-09-26 / 12:28:27
Kommentaren skickades av: Anna

Sjukt snygg klänning carro! Vart hittar du alla dina snygga fodral?

Kommenterat 2010-09-26 / 23:24:56
URL: http://annaellanora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0