♥ dagen.
PUBLICERAT: 2011-02-16 KLOCKAN: 10:43:05


Min alla hjärtans dag.

Jag personligen älskar inte den dagen. Jätte mysigt javisst men jag blir hellre överraskad eller överraskar med något vilken annan dag som helst utan just den dagen. Det känns så på tvingat på nått sätt men ändå kan jag inte låta bli att inte göra nånting. Jag fick rosor av min fina som också hade fixat barnvakt så bara VI kunde gå på bio. Jag gillar bio eftersom varken jag eller Perran nästan aldrig går på det. Filmen som vi såg(kommer inte håg va den hette) va sådär, jag är väldigt kräsen med filmer & denna va alldeles för långsam för mig..:). Sen kan jag reta ihjäl mig på folk som pratar högt & smaskar på sina popcorn så att det låter i hela bio salongen. Men självklart uppskattade jag bio besöket mycket tillsamans med P.

Av mig fick han en överraskning, jag älskar att överraska. 26:e Mars får Perran reda på av jag har hittat på spännade..:) Vi ska iallafall tillrbinga dagen tillsamans med Lollo & Marcus.

Får inte glöma att skriva om det fina alla hjärtans dag kortet jag fick av Linnéa som hon gjort på dagis. Det värmde.

Jag vet att många skriver om hur mycket dom älskar sina barn, familjer osv på bloggar & facebook jag tillhör inte dom som ofta gör det eftersom det inte är jag att skriva om det. Min familj vet va jag känner för dom..:) Men eftersom detta inlägget handlar om ♥ dagen gör jag ett undantag. Älskar min familj Perran, Alice, Linnéa, syskon, mamma, mormor & mina vänner såklart ..♥





Kärlek.

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Petra

Ni är en så fantastiskt fin liten familj!

Kommenterat 2011-02-16 / 15:37:43
URL: http://iconfess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0