Va jobbigt!
PUBLICERAT: 2011-02-20 KLOCKAN: 19:41:10


Jag & mamma var ju på body pump idag herre jäklar va jobbigt det var. Jag har tränat det en gång tidigare för många årsen & jag minns inte alls att det var så här jobbigt. På slutet fick jag knappt upp mina armar. Jag kände mig som en klumpig flodhäst under hela passet men trots det känner jag mig nöjd. Jag har redan nu ont i armarna & vill inte ens veta hur det kommer att kännas imorgon. Det var kul med body pump med Zumba är mer min grej.

Hos mormor va det trevligt, vräckte i mig kakor( 2st) för jag kände att jag behövde socker efter att jag tränat. Kände mig på riktigt nästan svimfärdig utan att överdriva. Måste säga att det är på tiden att jag börjat träna, min kropp saknar muskler så nu jäklar ska det hända grejer!

Nu ska vi strax äta veg lasange som jag älskar efter det blir det efterrätt blev baksugen så slängde ihop en jordgubbs cheesecake, frossa en Söndag why not..?

Jalla Jalla hörs imorgon fralla!


(Svar på kommentar: Koftan kommer ifrån H&M...)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0