Äntligen Update.
PUBLICERAT: 2011-01-25 KLOCKAN: 21:09:59


Nu äntligen känner jag att jag har tid att blogga. Just nu känns det som om jag har fullt upp hela dagarna. Jag gillar verkligen att ha det så jag klagar INTE. Iallafall igår kväll var jag hemma hos Sanne & fixade mina naglar som nu är sketa snygga. Denna gången gjorde jag ljusrosa,men glitter & snäckskal i lyxigt värre..=) Sanne är verkligen duktig & jag kan återigen rekomendera er till att gå till henne om ni vill få fin fina naglar. Kommentera här så ger jag er nr till henne.

Idag har jag pluggat en massa & jag är som sagt verkligen mega stolt över mig själv. När det gäller skola & plugg har jag aldrig trott på mig själv utan bara tänkt att jag har damp & inte får in någonting i min skalle..:) Nu har jag bevisat för mig själv att jag verkligen kan det. Nu köööör jag till jag är klar med detta. Måler är att jag har mitt körkort inom tre månader hoppas..
Jag måste också passa på att gratta min vän Mona som idag tog sitt körkort. Jag är så stolt över denna tjej!

Något besök hos Stina hann jag inte med,därför har jag inte heller något cv så det blir till att ta tag i det nästa vecka.

Nu är klockan kvällen & jag kom precis hem ifrån min första Bachata lektion. Jag är verkligen nöjd över hur bra det gick & jag känner att både jag & Lindis gjorde jäkligt bra ifrån oss för att vara första gången. Jag blev lite små skraj när man skulle dansa med en partner första lektionen, det krävs självförtroende för att fixa det bara sådär men det gjorde både jag & Linda så jag måste erkänna att jag är lite små stolt.
Det kan bara bli bättre, jag längtar redan till nästa vecka.


En massa fina färger som man kan välja att ha på sina naglar..



Resultatet!

Va tycker ni..?

Jag avslutar med denna bild.



Detta dansgolv kommer en dag göra mig till dansproffs!
(Detta skriver jag med glimten i ögat..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0