Glad jag blev!
PUBLICERAT: 2011-01-18 KLOCKAN: 16:49:02


Tingeling


Idag har det varit en halv kass dag hemma hos oss. Linnéa kräktes ett x antal gånger igår ikväll & sov inte speciellt bra under natten. Nu är hon pigg & jag käner mig halv slö & väldigt utmattad!

Fick precis brev ifrån a-kassa eller en löne spec. Det måste blivit något fel eftersom det var den sämsta utbetalningen man kan tänka sig. Har jag tur kanske jag har råd med ett balsam för dom pengarna. Ni fattar grejen..? Katatstrof! Ringde dom nu men det var stängt typiskt. Jag får ont i magen varje gång jag får brev ifrån dom! Detta bevisar ju varför!

Mitt i allt detta då energin bara försvann gick jag in på bloggen & hade fått mail av en tjej vid namn Lina. Jag älskar att få kommentarer & ännu mer ifrån folk som jag inte känner. Denna tjej  jobbar som flygvärdinna & jag har nu mailat henne lite frågor angående om mitt numera dröm yrke. Ibland är blogg förbaskat bra, detta är ett exempel på ett sånt tillfälle. Tack för dit mail!

Nu ska jag ta tag i att vika 10 tusen kilo tvätt. Det tog mig två dagar att tvätta alla kläder som nu ligger i en katastrof hög inne i vårat sovrum - Gilla inte!

Senare kommer "resan del 2" det får ni inte missa..=)


Jag med en "silver gubbe" ifrån Puerto Mogan.
Han höll på riktigt på att skrämma livet ur mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0