Blogg suprise..-)
PUBLICERAT: 2011-06-08 KLOCKAN: 22:09:59


Heeeeej...♥

Måste säga att det känns konstigt att jag just nu sitter & bloggar, men herregud vilken "blogg längtan" jag fick. Kände helt plötsligt för att skriva en massa inlägg. Hur fungerar man egentligen? Strange men jag gillar`t!

Känns faktiskt fantastiskt roligt att se att en del inte ger upp att gå in på min sida, har fortfarande några besökare varje dag som kanske hoppas på att jag ska ha uppdatera kul verkligen, nästa gång ni tittar in har jag gjort det..-)

Mitt liv rullar på som vanligt, nästan iallafall..:) Jag har följt big brother som en tok hela våren & hoppats på in i det sista att Peter skulle vinna den goa Göteborgaren men icke när finalen var i söndags bestämde jag mig för att jag ska bli den som tar hem det 2012  ha ha drömmar ska man ha eller hur ?! Kör bil gör jag med nästan på heltid, njuter varje dag av att jag faktiskt har körkort. En fantastico härlig känsla! Idag blev jag förresten stoppad i en poliskontroll ensam vuxen med två flickor  bak i bilen blev jag allt annat än lugn när jag ser en polisman vinka in mig.. Puhh slutade nästan att andas. Blåsa skulle jag göra(den sekunden kändes det som om jag hällt i mig flera liter sprit..) jag fick också visa upp mitt körkort & sen köra vidare, jag klarade min första kontroll galant..-)

Håller just nu på att planera sommaren för fullt Halmstad(Strandgården) blir det såklart lääänngggttarr, Smögen på midsommar & sen har jag fått för mig att jag vill till Öland men vi är inte gjorda av pengar därför kom jag på den briljanta idèn tält! Det värsta av allt ät att jag redan har "tält ångest" innan jag enns bokat tält plats, istället har jag smygkollat vad stugarna kostar :) Mammas kommentar till mig var " Tält känns inte riktigt som din grej" får nog i smyg hålla med henne..

Min familj mår bra ♥ Linnéa blir snart 6 år & pratar om sin födelsedag på heltid här hemma, undra vem hon ärvt det ifrån?=) Jag kan inte fatta att hon är så stor & om ett par månader börjar hon skolan. Alice blir två & pratar för fullt, trots är hon bra på men än så länge på ett ganska charmigt sätt.

Där fick ni en liten update ifrån mig Carolina ..:) Hoppas allt är bra med er JALLA sommar fralla!





Älskar denna "appen" på telefonen blir helt ok bilder ändå..-)

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Mormor

Råkade öppna din blogg! Visste inte att du skrivit.

Roligt att läsa....

Kommenterat 2011-06-17 / 21:58:28
Kommentaren skickades av: Sven

Du är väldigt vacker!

Kommenterat 2012-06-08 / 08:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0