Fina ni är..♥
PUBLICERAT: 2011-03-31 KLOCKAN: 23:05:42


Jag har precis läst alla era fina kommentarer & det värmer. Tack alla ni för allt det fina ni skirver.

Som det ser ut just nu kommer jag inte att blogga mer. Saknar det inte än men man ska aldrig säga aldrig..-)
Men en sak lovar jag & det är att uppdatera er den dagen då jag lyckas ta mitt körkort! Jag längtar jätte mycket & jag hoppas att ni håller tummarna för mig..-) Om några veckor är jag förhoppningsvis ute & kör på heltid..

Halmstad, Malmö, Ullared here i come..-)


Kommentarer
Kommentaren skickades av: Jessica

Gött e det Carro kan redan nu se dig i den fina bilden du har lagt upp!..;)

vad har du för utbildning så man vet om du är rätt för det jobb som man kanske kan höra om!?

Kommenterat 2011-04-01 / 13:40:39
Kommentaren skickades av: Emelie

Åh lycka till nu med körkortet!!

Ha en kanoners helg!!

Kramar

Kommenterat 2011-04-01 / 17:27:13
Kommentaren skickades av: Karin

Ta nu körkortet- fixa ett jobb- vilket som helst-och börja blogga sen! Håller tummarna!

Kommenterat 2011-04-02 / 19:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0