Lördag & melodifestivalen.
PUBLICERAT: 2011-03-05 KLOCKAN: 17:35:01


Ikväll har jag bjudit hit mina systrar,moster, mormor & mamma hit på middag. Vi ska såklart kolla på melodifestivalen & äta MIN goda mat..-)

Min syster är redan här & vi sitter & tjötar & lyssnar på låten som jag bloggade om tidigare älskar den! Vilken härligt väder det varit idag sol & blå himmel. Körlektionen har jag haft & den gick jätte bra det var som min körlärare sa "det blev en bra chaufför av dig med..-)" På måndag bokar hon in teori & uppkörning kan ni fatta hur det känns, helt jävla fantastiskt. Den dagen jag lyckas ta det ska jag & min kompis Malin åka till Ullared av alla ställen för att fira, den dagen längtar jag extra mycket efter.

Just det måste ju bara nämna att jag har ätit jordgubbar idag med, även om dom inte smakade allt för mycket va det ju ändå jordgubbar & jag fick faktiskt lite vår feeling av att äta det - Gilla!
Härlig lördag det gillar jag!

Nu ska jag vara social emot min syster...♥


Syster & Alice...♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0