Söker jobb..
PUBLICERAT: 2011-03-14 KLOCKAN: 10:59:46


Just nu sitter jag hemma & lyssnar på September gillar verkligen henne. Jag söker jobb, hur mycket jobb som helst. Jag hatar att inte arbeta saknar det. Det jag gör nu är att jag tagit tag i lite gymnasie betyg, eftersom jag var alldeles för slavrig på gymnasiet bättre sent än aldrig att ta tag i skiten..:) Teori pluggar jag med men eftersom allt sitter (hoppas jag.!) så är det bara vänta tills dagen kommer då jag ska göra provet, har fått tid & helst av allt hade jag velat göra det NU seg väntan...

Det där med plugg är inte min grej, det är bara för mig att inse att det inte funkar. Jag vill jobba det är det jag trivs med & vill göra!

Just nu är jag mest rastlös & "klättrar på väggarna" ! Har ni några tips om jobb tipsa gärna mig..-)

Idag ska jag träffa Malin hon ska bjuda mig på våfflor gottit! Hade velat träna men att vara ute i sista minuten det går inte när man tränar på Sportlife 5 dagar innan måste man boka pass för att få plats så jag får vänta till på Onsdag då jag ska på Zumba!

Det va allt jag hade att komma med just nu. Ha en fin dag!



Jag fattar inte va som händer med min överläpp på alla bilder ser ju kaos ut
men bjuder på det..-)


Kommentarer
Kommentaren skickades av: bitte

Hej tävlar ut en snygg shoppingkasse på min blogg ifall du vill va med.

http://www.lovemercury.se/?p=2638

Kommenterat 2011-03-15 / 13:09:58
URL: http://www.lovemercury.se/?p=2638
Kommentaren skickades av: Jessica

även om jag inte tycker att din läpp ser så konstig ut men men jag hörde på topmodel av tyra banks en gång att man skulle lägga lite papper under läppen så skulle det se bättre ut på bild...hoppas det fungerar som du vill....ett gått råd....sluta inte blogga...även om du inte tycker att du inte hatr nått att blogga om så tycker jag att det lilla räcker som du skriver ibland!<3

Kommenterat 2011-03-31 / 16:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0