Söndag.
PUBLICERAT: 2011-03-06 KLOCKAN: 18:06:30


Har inte haft tid med bloggen ihelgen, så nu kör jag istället..:) Igår kväll kollade vi ju på melodifestivalen som gjorde mig besviken igen!! Vad har hänt? Från att ha älskat detta till att inte gilla det längre. Jag tyckte Loreen va bäst men hon gick tyvär inte vidare. Gjorde förresten toblerone kakan(som jag bloggade om) till efterätt, den var helt himelsk god, älskar ni chocklad måste ni göra denna kladdis!=)

Idag har jag,flickorna,syster & mamma varit hemma hos min bror & hans familj. Deras Henrik är nu 6 månader(tiden går så fort..) & jag kände ganska snabbt när jag kom dit att han saknat mig ha ha. Jag fick idag höra han skratta högt för första gången, var ett tagsen jag träffade honom men blev alldeles varm av hans skratt. Hugo hade inte tid med mig utan det var bara Linnéa som fick hans uppmärksamhet som vanligt!

Nu ikväll har jag tittat på Solsidan som alla andra & som vanligt skrattade jag en massa. Bra program det där! Nu är det big brother på tv & Tobias har precis meddelat att han ska lämna huset imorgon så nu vet ni..-)

Halv sköj inlägg men nu vet i hur min helg har varit..


Just det idag har jag varit ute en massa i det härliga vår vädret & Linnéa har cyklat för första gången iår det gillar jag, nu kan det bara bli bättre.

KRAM!


Mamma & moster..♥

Fina mormor..♥



Va ju tvungen att ta kort på min kladdis..-)

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Bea

Jaha, va det så man skulle göra med tobleronen, det stod aldrig så jag la liksom i den i smeten... inte så lyckat kanske.. blev liksom aldrig riktigt färdigbakt....

Kommenterat 2011-03-06 / 23:25:13
Kommentaren skickades av: Carro

Man lägger i med..:)

Kommenterat 2011-03-06 / 23:39:50
URL: http://calyptus.blogg.se/
Kommentaren skickades av: julia

hej!

besök gärna min bloppis med låga priser gå in på http://lovefashionjuliaa.blogg.se

Kommenterat 2011-03-07 / 00:47:39
URL: http://lovefashionjuliaa.blogg.se/
Kommentaren skickades av: Lollo

Ser svinigt god ut! Nu sitter jag ju här och dreglar.

Kommenterat 2011-03-08 / 21:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0