Fördelen..
PUBLICERAT: 2009-08-21 KLOCKAN: 18:57:49

Halloj,
En stor Fördel med att inte vara gravid längre är att man kan äta vad man vill igen,så ikväll har jag slagit på stort köpt rökt makrill/lax gött inte ätit det på nästan ett år!
Har inte haft jätte mycket tid med bloggen som sagt men nu börjar saker & ting lugna sig så snart är jag tillbaka i blogg världen igen! Känner mig idag jätte pigg ,fast jag inte sovit en blund på hela natten Alice skriker exakt hela nätterna inte riktigt vad man är van vid men hoppas att det går över snart,va på åter besök idag på sjukan & det är inte kolik SKÖNT! Så from idag ska vi börja sova i skift,alltså varannan natt!
Imorgon kommer Ahnna & Arild hit på besök,ska bli kanonens med tanke på att jag inte träffat Ahnna sen i Juni,usch alldeles för längesen men imorgon så ses vi äntligen!
Linnéa ska åka ut med farmor Raila & Erkka med deras husbil till Marsstrand imorgon tom söndag så får passa på att vila mycket ihelgen=) Måste visa er ett par kanon fräcka tights som jag fick av min gamla kollega i mamma pressent,så mycket ett par "Carro tights",blev super glad Tack Anne!
Nu skriker Alice efter mat så dax att sluta ,snacka om att man är små barns mamma igen, mys men fullt upp med blöj byten,amning, & allt det dära!
Tack & Hej vem vet kanske blir ett blogg inlägg ikväll igen pastej!


Ser fram emot att äntligen få äta detta..!


Igår va Yekta & Malipsus här på a´la visit...

Fräcka va!!?

Måste bara ta med detta fina paket Alice fick av Lindis
gjort alldeles själv=)

/Carolina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0