Själv,första dagen!
PUBLICERAT: 2009-08-31 KLOCKAN: 10:26:13

Godmorgon,

Idag är det första dagen jag är själv sen Alice föddes Perran har varit hemma i två veckor ifrån jobbet men idag va det dax,dagen jag inte längtat efter han började jobba, fy så nu börjar min mamma ledighet på allvar:) Det är abslout mysigt att vara hemma vissa stunder men jag blir ju så förbaskat rastlös, så ska försöka lägga upp ett vecko schema på saker jag/vi kan göra i veckan! Linnéa är på dagis idag en stund så just nu är det bara jag & lill skrutten hemma! Tycker min mamma kan ta ett friår igen:) När jag va hemma med Linnéa va min mamma hemma ett år ifrån jobbet värstans bra för mig,så vill du mammi så är det helt ok för mig att du är det igen :)
Igår hade vi mys här hemma jag,Perran,Mamma & Sara kollade filmen den va abslout bra men också lite små seg det va ju inte direkt ngn glad film, depp a´la depp, till den frossade vi i en massa goda ostar & kex det är ju bara för gött har inte fått äta det under min grav tid så igår va det extra gott!
Idag börjar Linnéa i barn dans hon ser fram emot det mega mycket, hon är super fin i sina nya dans kläder.Hon går i mammas fotspår med dansen=) !Jalla Jalla undra vad jag ska sysselsätta mig med nu fralla!


Söndags mys...

/Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0