Söndags mys!
PUBLICERAT: 2009-08-30 KLOCKAN: 12:37:32

Hallojsan,

Kräftskivan igår va jätte trevlig även om det hade varit ett plus i kanten om man hade kunnat ta några snaps, det är nästan ett måste på kräftskiva men jag  nöjde mig med min päron soda:) Kräftorna va där emot en besvikelse dom va som mjöl,smulade sönder,har man betalat 300 kr kg så får dom fan inte smaka dålig minus poäng till Munkebäcks fiske bil!Idag kommer äntligen min stor Sessa hem,känns som om hon varit borta jätte länge ska bli härligt att hon äntligen kommer idag! Perrans kompisar kommer hit om en stund funderar på vad jag ska göra?! Ngn som vill umgås med mig !!:) Kanske tar mig en tripp till Allum! Ikväll blir det film, Män som hatar kvinnor den ska tydligen vara göra bra, då kanske jag för engång skull sitter still under en hel film,bara hålla tummarna på att den är bra så Perran slipper ha en rastlös Carro vid sin sida! Ha en bra dag !

På väg på Kräftis..





/Carolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0