Alingsås.
PUBLICERAT: 2009-11-29 KLOCKAN: 19:16:36

Halloj,

När jag kom hem ifrån Uddevalla idag,åkte jag Linnéa & mamma till Alingsås för att träffa tomten & titta på tomte parad, riktigt mysigt. Linnéa berättade för tomten att hon önskar sig läxor, ha ha det hade han aldrig fått höra innan!
Härligt med lite jul känsla...

Nu är Ahnna,Arild & Sara här,vi har precis ätit pizza & nu blir det fotbolls kväll här hemma,för grabbarna så jag & Ahnna får sitta & prata blogg prat istället -gillar`t!

Puss!












En läasre som ville vara med på bild,snäll som jag alltid
är ställde jag upp!
Jan Johansen va namnet på läsaren..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0