Broängs måleri..
PUBLICERAT: 2009-11-30 KLOCKAN: 20:19:19

Heej,

Broängs måleri håller just nu på att riva Linnéas gamla tapet i hennes rum. Vi har tröttnat på hennes tapet så ska bli en vit med ljus rosa istället!SNYGGT det kommer att bli!

Linnéa & Perran har jobbat på för fullt till Alice skrik stämma:) Nu ligger Linnéa i Alices rum & sover,hon är så nöjd med att ligga där,hon tycker att det är super mysigt!

När Linnéa jobbat klart sa hon till Perra..

- Pappa,nu har vi jobbat klart för idag SKÖNT för det är jobbigt att jobba..

ha ha gulligt sagt! Nu ska jag titta på Ullared! Jalla!



Jag gillar Linnéas outfit..:)

Tur att hörselskydd finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0