....
PUBLICERAT: 2009-11-26 KLOCKAN: 14:16:03

Halloj,

Va grymt härligt att komma ut på en promenix med tanke på att jag satt inne hela dagen igår,Sara följde med också!

Var förbi mormors lägenhet,där Alexandra jobbade för fullt det blir hur bra som helst,min mormor kommer bo i värsta lyx lägenheten :) Ett plus i kanten för hennes del är att det bor en "gubbe" i trappuppgången som va så himla trevlig & possitiv till att mormor skulle flytta in (shoooo hoppas att han e singel så att dom kan bli ihop ) =)!!

Blir ingen Takida idag, hade helt glömt av att jag ska till min gamla tonårsledare Josefine idag ska blir grymt trevligt!

Jalla Jalla hörs sen fralla...





Jag <3 Sävedalen..:)

Här ska min mormor bo...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0