Fredag.
PUBLICERAT: 2009-11-27 KLOCKAN: 09:35:31

Heej,

Äntligen Fredag härligt! Här sitter jag vid frukostbordet & mår illa :( Jag fattar inte vad det är började redan igår kväll när jag kom hem ifrån Josefine! Aja det går väll över SNART hoppas jag!

Kvällen igår va hur bra som helst,jag tycker verkligen om att umgås med Josefine,helt plötsligt så är vi ganska lika, nu känns det inte längre som om det skiljer en massa år mellan oss,vi väldigt lika samt väldigt olika!

Hennes hem jag vill bo så! Hon bor i ett jätte fint litet hus med super fin inredning, en massa små detaljer som gör huset så personligt & inte stelt,vilket jag saknar här hemma, så ska nog sno lite av deras "inredning stil" till att fixa till det här hemma!=)

Puss & Kram !



Små detaljer i Josefines/Henkes hem som jag älskar!

Detta ska jag syssletsätta mig med idag!Fick en massa tidningar va J ..

Vi i somras...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0