Tröttis
PUBLICERAT: 2009-11-30 KLOCKAN: 09:04:15

Godmorgon,

Måndag IGEN,varför gå helgerna så fort?!!Tycker inte om när Perran jobbar jag vill att han ska vara hemma alltid!
Jag är lite små trött men om en stund ska jag ut & promenixa,måste ner till Allum för att kolla lite jul saker,vi har hur mycket som helst här hemma men vi får inte till det med med " jul inredningen" allt ser bara kaos ut ,jag har aldrig varit med om att det är svårt att julpynta men nån gång ska vara den första :)

Har ju glömt att skriva att vann biljetter IGEN till Scandinavium på Fredag när Idol kommer, vilken tur jag har nuförtiden,kanske borde köpa mig en triss,lite pengar hade ju inte varit fel!
Jag ska inte gå på Idol på fredag så om någon vill köpa backstage biljetter-kontaka mig! =)

Avslutar med att skriva ett Tack till Åsa,vi fick en massa Lisebergs biljetter av henne,så tacksamt! Grymt dyrt att gå på Lisberg,men tack vare Åsa går vi dit gratis på Söndag!:) Massa kramar till dig!


Kommentarer
Kommentaren skickades av: Anonym

hur gör du för attt vinna??

Kommenterat 2009-11-30 / 10:12:59
Kommentaren skickades av: Åsa

Klart ni ska på Liseberg! Det är med glädje jag bjuder er :-)

Många kramar till er med!

Kommenterat 2009-12-01 / 17:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0