Uddevalla
PUBLICERAT: 2009-11-28 KLOCKAN: 19:02:23

Heeej,

Saknat mig? Nu sitter jag hemma hos Perrans kompis i Uddevalla,har precis sminkat mig & ska strax sätta på mig "party kläderna" men tänkte skriva ett litet inlägg först :)

Känns så himla roligt att parta med Perran,va längesen vi va ute ute tillsamans så ska bli riktigt sköj!

Jag prov körde våran bil idag för första gången,körde ungefär 150 m ha ha inte jätte långt men oj va bra det gick,va tvungen att visa mina kör talanger för Perran, jag älskar att köra bil så himla roligt!!

Alice skrattade högt idag så sött, finns det något gulligare än barn skratt?Det gör mig så himla glad!

Jalla Jalla nu ska jag parta en massa fralla...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0