På Lördag..
PUBLICERAT: 2010-07-13 KLOCKAN: 21:12:20


På Lördag blir Linnéa 5 år, känns för mig helt overkligt känns inte som om det va längesen vi firade hennes ett års dag. Hennes största önskan att få ett dockhus i present & det har hennes farmor köpt till henne vilken lycka. Jag har beställt rosa prinsses bakelse med hennes namn på tills på Lördag morgon, födelsedags frukost måste vara något extra ..:) 

Idag brände sig Alice på min plattång lill skrutten, tyckte så synd om henne. Som tur va var det bara tummen som blev "drabbad" .Fy va ont jag fick i hjärtat finns inget värre än att se mina barn vara ledsna,ha ont eller må dåligt.  Men allt gick bra med henne & det blev bara en liten blåsa..

Så färdig bloggat om barnen nu kan jag lägga allt fokus på mig ..:) Tänkte prova på en sak som säkert blir värsta floppen men kan alltid vara värt ett försök ..? :) FRÅGESTUND a´la Carro vad säger ni om det?! Måste få testa på det som alla stor bloggare gör ha ha.. Ni ställer frågor & jag svarar!


Mina stjärnor..

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Stina

Jo, jag undrar hur du gör för att hinna med allt samtidigt som du tar hand om två barn (och sambo :))? Du uppdaterar bloggen flitigt, shoppar till dig och tjejerna, ställer upp som barnvakt, fixar hemma, partajar... Tips mottages tacksamt!

Kommenterat 2010-07-14 / 09:04:59
Kommentaren skickades av: Tina

Hej!

Skulle man kunna få en bild på din tatuering på handleden???



Mvh Tina

Kommenterat 2010-07-15 / 09:41:54
Kommentaren skickades av: Familjen Korb ♡ Tvåbarnsmamma

Oh fina och matchande :)

Kommenterat 2010-07-15 / 10:18:54
URL: http://salkert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0