Söndag!
PUBLICERAT: 2010-03-28 KLOCKAN: 09:26:29

Godmorgon,

Söndag idag & jag har precis ställt om klockan. Jag hatar allt som har med ställa om klockan att göra, vem har kommit på den knäppa idèn? Nu ska jag gå i en vecka & tänka egentligen är klockan..? A ni fattar, nu sitter jag här super seg för att klockan egentligen är 08.20! =)

Idag kanske jag,flickorna & mamma ska ta oss en tripp till Tur mässan, lite otippat kanske att jag ska gå på mässa men va faktsikt på den förra året & den va helt ok, för barn va det en massa sköj!

Ikväll kommer mannen i mitt liv hem-JIPPI! Inte min grej att vara ensam hemma en hel helg, även fast helgen har varit bra så är den bra mycket bättre när jag tillbringar den tillsamans med min kärlek.


Åhh kolla mina ögon-IRRI!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0