Attackerad av en Kamel:)!
PUBLICERAT: 2009-08-28 KLOCKAN: 23:17:38

Godkvällans,
Blev fredagsmys här hemma ikväll med en massa plock mat ett plus i kanten va att mammi kom över på ett spontan besök!Vi har tittat på Kristallen galan Mia & Klara vann pris verkligen mina favoriter jag älskar dom!

Pratade precis med min stora tjej som varit på circus då en Kamel tydligen mitt under föreställningen försökt att äta ifrån Linnéas popcorn, bara varit några cm ifrån hennes ansikte, vakter hade sprungit fram med piskor & fått tillbaka kamelen i ledet igen, ha ha herregud vad jag skrattade när jag fick höra det,Linnéa hade bara tyckt det va super sköj när det varit paus hade folk kommit fram & frågat hur det gått & om allt va bra med henne! Vilken circus händelse!=)
Alice har sovit hela kvällen så får se hur det blir med sömn inatt,ska snart lägga mig bredvid mitt nattduksbord som numera är fullt med öron proppar & hörsel skydd=)!
Imorgon bitti kommer Ansi hit & slingar mitt hår,äntligen ska hemska hår utväxten bort!
Jalla jalla sov gott alla mina blogg läsare fralla!


Min fredags Buffé!

Tack gode gud för att öronproppar finns!:)

/
Carolina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0