Mysis kväll...
PUBLICERAT: 2009-07-30 KLOCKAN: 23:39:34

Godkväll,
Höst vädret har verkligen anlänt idag,precis regnat & jätte mörkt ute,har för första gången sen i vintras tänt ljus ihela lägenheten mys faktor på hög nivå kan man säga=)
Ullan är här har precis vräkt i oss Sia chocklad glass,äntligen så god,just nu tittar vi på film " Dumpad" nu börjar den gå mot sitt slut & ja har tröttnat,förstår inte folk som tycker om det dära med film,man måste ligga stilla & vara alldeles tyst.. hm försöker ibland för Perrans skull men slutar med att jag tröttnar,vid sådana tillfällen är det skönt att internet finns & att jag har min lilla blogg! Imorgon tar Ullis bussen in till Ullevi vid 9.00 på morgonen för att stå i kö utanför Ullevi,U2 börjar spela vid 21.00 fattar inte hur man kan utsätta sig för det + att det ska regna inte avensjuk på henne! Själv ska jag gå på 4års kontroll med Linnéa stor tjejen!
Nu ska jag ge slutet på filmen en CHANS!



Älskar denna maten..(Detta är ifrån början Stina special)...

Ullan hade med sig Kaffe tuggummi,skumt men helt ok...
Så "Extra" släng dig i väggen...


Jag med min kärlek...


30:e Juli =höstkväll=Ljus= mys!
Hörs imorgon

/Carro

Kommentarer
Kommentaren skickades av: 031

Hej C, verkligen kul o läsa din blogg. Tycker du ska lägga in fler bilder! Har din blogg på favoriter o läser nästan varje dag, tråkigt nnär du inte skriver. Lycka till med maggen //Anonymus

Kommenterat 2009-07-31 / 01:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0