Allum / Ica maxi...
PUBLICERAT: 2009-05-26 KLOCKAN: 21:58:27

Hej,
Jag bara älskar att stor handla Maxi abslout bästa stället ,tvingade med mig Yekta till Maxi/Allum för en stund sen så jag kunde handla råkade köpa två par vita tyg skor till Perran & mig på väg dit på Stadium jätte fina!
När vi va i affären så fick Yekta för sig att hon skulle köpa Ben and Jerrys givetvis blir jag avensjuk & smsar ett "smör" sms till Perran.
Jag- Åh Yekta ska köpa Ben and Jerrys
Perran- Be henne köpa det till dig i försenad namnsdags present =)
Jag- Nej men köper det till mig själv
i morsdags present!
Perfekt slutade med att jag också åkte hem med Ben and Jerrys  "glad" (Den är ganska dyr därför uppskattas det inte när jag köper för mycket av denna glass)! Så nu vet ni det!
Fick precis ett mail på facebook av mormor då hon frågar om vi är hemma i pingst, min första tanke va  PINGST? Vad är det/ Är det nu denna helgen?!Bra att man har koll på läget!
Nu ska jag äta vatten melon & hålla Perran sällskap när han skruvar upp våran nya ikea bänk till hallen!
Jalla jalla nu ska jag äta glass fralla!=)
Lite "flum" bilder från Maxi trippen...







Vi äger Allum kan man säga!=)

Det va den trippen..

Så roligt kan vi ha det!
Hej hej!




Kommentarer
Kommentaren skickades av: Ahnna

du skriver precis som du pratar, och när jag läser dina inlägg kommer gulletussans röst upp i min skalle. skumt men väldigt roande.

Kommenterat 2009-05-27 / 01:20:12
URL: http://ahnnaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0