Storm..
PUBLICERAT: 2009-05-27 KLOCKAN: 09:31:58

Hej hej i stormen,

Vad händer med vädret storm & blåser hur mycke som helst plattade mitt hår innan jag lämnade Linnéa till dagis ,det va ju helt onödigt ser ut som en tuperad kyckling i håret nu!
Sitter just nu & äter frukost ensam hemma börjar lite senare idag inte helt fel!Ikväll ska Perran hem  till John o kolla fotbollen( champions leuge) eller nått sånt & han börjar bli så nervös?! Ehh va för vadå en fotbolls match förstår mig inte på det där med fotboll!=) Ingen fotbolls fru om man säger så. Jag blir iallafall ensam hemma rätt härligt tänkte tvinga hit någon som kan ha "mys" kväll med mig typ Sara, Mammi eller Alex så läser ni detta så vet ni vad ni har att göra ikväll: Vara på femman tillsamans med mig!!
Denna datorn slänger jag snart i väggen herregud den "hoppar" hela tiden störande!
Dax att läsa morgon tidningen...Hörs senare!

En nyvaken Carro äter frukost...

Detta får jag stå ut med -Fotboll!!
Ha en bra dag! Kram/C
,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0