Torsdags kväll..
PUBLICERAT: 2009-10-29 KLOCKAN: 18:00:35

Halloj,

Just nu står jag i köket,håller på att göra ostfrittata med kräftsjärtar(tar just nu en blogg paus),aldrig gjort det men låter himlans gött,receptet va med i Icas buffè, jag tycker om att laga mat & prova på nya rätter!

Snart kommer Perran & hans mamma, hatar Perrans jobbar tider alltid hemma 18.30 hur piss är inte det då?!! Det tycker han själv med, kidsen lägger sig 19.30 helt världelöst!Försöker att tänka posstivt, han har iallafall ett jobb:)Men inte alltid så lätt!
Kvällen blev inte riktigt som jag hade planerat,hade tänkt mig en mysig hemma kväll med att titta på "Mammas pojkar/Inlåst" men så blev det inte , istället sitter jag här med en cider i handen & ska gå ut-skojsigt! En liten stund bara,så vill ni träffa "blogg calyptus Carro" så ska ni befinna er på stan ikväll =) Ha ha ...
Kram på er så hörs vi imorgon!


Gott/inte gott-det återstår att se =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0