Snuttit!
PUBLICERAT: 2010-04-23 KLOCKAN: 09:28:28

Heeej,

Hade ingen tid att blogga igår, så här kommer lite uppdatering om gårdagen. Jag & Ahnna gick på stan i några timmar riktigt mysigt som vanligt när jag är med henne. Vi hann med att gå i affärer(JAG KÖPTE NADA..) fika & det bästa av allt Alice tog hål i öronen! Jag va så nervös, men det gick hur bra som helst! Så snuttit( gulligt..) hon passar verkligen i det. Jag skulle bokat tid för tatuering:) Men får ta tag i det nästa vecka istället.

Kvällen igår va jag på "Kommun partaj" i Partille Centrum. Riktigt galej men mat,kareoke & cover band som va hur bra som helst! Jag dansade hur mycket som helst & det känns i fötterna idag kan jag säga..=) Men gud va jag går igång på alla härliga schlager & svenska låtar! Det är lixom den bästa musiken!

Idag blir det en tripp med tjejerna till Allum sen bara att vara hemma & ha Fredags mys!





Ahnna tog kort med sin kamera när Alice tog hål i öronen,dom picsen kommer later!


Titta in senare så får ni se bilder ifrån partajet ..:) Petra klänningen är köpt på BIKBOK 299 kr!

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Anonym

Hur fan kan man välja att pierca en sån liten tjej? Vet ju själv hur skänt det är att sova på det :/ Vad har hon för glädje av det tycker du? Mer än att du tycker det är "snuttigt"?!

Stackars barn....

Kommenterat 2010-04-24 / 13:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0