Nyår.
PUBLICERAT: 2010-12-31 KLOCKAN: 00:17:03


Imorgon eller idag kl är visst efter 12..=) är det självaste nyårsafton. Jag kan inte fatta att det redan har gått ett år sen sist men det har det tydligen. Eftersom vi ska vara på Landvetter mitt i natten har vi valt att inte göra något speciellt åt denna dag. Jag & Perran ska köpa en massa skaldjur & dricka skumpa såklart, är det nyår så är det. Flickorna får gå & lägga sig tidigt för att sedan orka att gå upp mitt i natten.

Jag vill iallafall med detta inlägg önska er ett riktigt gott nytt år! Om vi inte hörs av innan så gör vi det 2011!

Nyårs kram känns änna som ett måste eller..?
KRAM!



Denna skumpan blir det - N O T ..

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Jessica

Hoppas ni får en trvlig nyår och en toppen resa kram kram

Kommenterat 2010-12-31 / 11:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0