Bara vi
PUBLICERAT: 2010-01-28 KLOCKAN: 17:07:03

Heej,

Idag har jag & Perran varit på Allum(köpcentrum) själv bara vi, eller Alice va med men hon sov i vagnen så hon märktes inte :) Va riktigt mysigt att gå i affärer bara jag & min man.

Går man i affärer så "måste" man shoppa. Perran köpte sig en jätte fin tröja + jeans & jag en världs snygg kort kofta som jag är ny kär i, en svart klänning med puff armar & ett par ROSA örhängen. Jag är super nöjd med min dag.

Träffade på Linnéas gamla dagis fröken underbara Annika, hon ska ha bebis om en vecka så massa "lycka till kramar till dig"!

Nu ska jag spela tv spel med Linnéa,lägger upp bilder på min shopping later.


Alice vaknade när vi skulle hem-Perfekt!

Vem är snyggingen på bilden?!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0