Drängarna!
PUBLICERAT: 2010-07-31 KLOCKAN: 20:21:53

Ikväll är det min/våran sista kväll här i Vilshärad. Vi avslutade våran semester med att gå på afterbeach här i "samhället" världs kända bandet Drängarna spelade där idag. Kan knappt med att erkänna att jag faktiskt tyckte dom va sket bra. Eller musiken passade in här på detta stället. Linnéa stog längst fram & hoppade till "Om du vill bli min fru". Hon lyckades även få en badboll med deras autografer på- Gulligt -)

Våra veckor här har varit hur bra som helst, trots att vi har bott trångt så har det inte varit några problem. Mamma har stått ut med MIG & kidsen & Perran med sin svärmor .=) Nu är jag inställd på att åka hem,så längtar faktsikt hem lite till Sävedalen & mitt hem. Ser fram emot att sova i min egna säng.




Perrans bror Daniel..

Charlotta & hennes family är oxå här & campar..



Mamma & svärmor..

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Anonym

Nu vill vi läsa lite mer nyheter!!!!!

Kommenterat 2010-08-08 / 19:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0