Va händer med vädret..?
PUBLICERAT: 2010-07-13 KLOCKAN: 15:25:44

Heeej,

Igår kväll fick jag för mig att  jag ville åka ut till havet för att ta ett mysigt kvällsdopp. Mamma, syster & min moster som är på besök ifrån Sthlmo tyckte det va en briljant idè. När vi sitter i bilen ser vi att det blixtrar & är helt kolsvart utåt mot havet så istället hamande vi vid röda sten i Majorna. Det ligger precis vid vattnet så andas havsluft fick vi iallafall göra ..:) Ett glas rosè vid bryggan han vi med innan ovädret anlände även där. KATASTROF säger jag okej att det kan regna mycket men vilket kaos. Trodde på allvar att det skulle komma en tromb & ta med oss iallihopa. Jag+ alla andra som av där sprang fort därifrån jag va nog den som va mest rädd - såklart..:) På riktigt kändes det som värsta skräckfilmen.  Innan ovädret anlände va det hur mysigt som helst så nu har jag bestämt att jag ska ta med mig Perran dit senare i sommar & ha mys kväll bara VI!
Det är inte jätte ofta jag är a´la romantisk men även jag har den sidan ..:)

Idag är det inte heller det roligaste vädret -sket tråkigt, men passar på att städa en massa här hemma. Vi ska hyra ut våran lägenhet nästa vecka så har en hel del att göra. Bra mycket mer jobb än va jag trodde...

Titta in senare för då kommer gårdagens middags recept!








Skräck vädret!




Kommentarer
Kommentaren skickades av: MAMs

Fortsätt skriva, trots att vi är dåliga på att kommentera. Du ser ju ändå att det är många som läser!

Kommenterat 2010-07-13 / 15:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0