Det gick snabbt...
PUBLICERAT: 2010-05-21 KLOCKAN: 14:34:39


Tingeling,

Idag cykel tränade jag Linnéa samtidigt som jag körde vagnen. Det va inte så jätte lätt,kändes som om min arm skulle flyga av, men det gick. Vi var ute i en timme & när den timmen var slut hade stor tjejen lärt sig att cykla utan stödhjul. Vilken lycka! Hon känner sig jätte stor nu..
Vi behöver träna lite mer på balansen & a´la koncentrationen. Men att det skulle gå så fort det trodde jag inte.

Ikväll ska jag & min man ha Fredagsmys jag är mega sugen på räkor med dom var alldeles föra dyra idag..=( Typiskt nu vill jag ha dety ännu mer bara för det. Någon som har nått bra middags tips? Jag kan inte komma på nånting jag är sugen på! Förresten jag gjorde en jätte god potatis gratäng igår med kantareller som jag tänkte skriva ner receptet på senare.

Vi hörs later!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0