Bachata idag.
PUBLICERAT: 2011-02-15 KLOCKAN: 22:33:29


Fick lite blogg sug så jag köör:) Kul att se att trots mitt förra inlägg att jag fortfarande har en del läsare som inte gett upp & tittar in iallafall. Det gör mig glad.

Idag har jag & Lindis varit på våran 4:e bachata kurs. Jag har haft lätt med stegen fram tills idag. Finns bara ett ord för hur min "halv snurr" såg ut kaos. Mina ben & fötter va överallt. Det värsta av allt är att det är en väldig närgången dans & som svensk är jag iallafall väldigt stel & behöver lite starakare dryck i kroppen för att det inte ska bli jobbigt, inte nog med det så vill några av killarna man dansar med att man ska titta dom i ögonen alltså ögonkontakt, inget jag brukar ha problem med men när man står 2 cm ifrån så känns det ganska jobbigt. Mitt självförtroende som jag oftast har finns inte i dans lokalen.=)
I vilket fall som helst älskar jag bachata & jag älskar att dansa tillsamans med Linda. Vi har roligt varje gång.

Sen måste jag också passa på att nämna att jag äntligen har kommit igång med träningen på riktigt. Tränar ca 4 ggr i veckan, Zumba älskar jag så mycket jag. På Torsdag blir det bodypump med mamma spännande får se om jag ens orkar lyfta stången. Fan va träning får mig att må bra- Gilla!

Jalla Jalla hörde jag beach 2011 frallla..?



Kommentarer
Kommentaren skickades av: Petra

Klart jag hänger kvar! =)

Kommenterat 2011-02-16 / 08:58:01
URL: http://iconfess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0