Casper, Partille, Körslaget!
PUBLICERAT: 2011-02-16 KLOCKAN: 22:42:09


Och jag Carolina(Casper fan) vill vara med i kören! Som många av er säkert redan vet ska mitt hood Partille vara med i Körslaget i år & Casper ifrån Arvingarna ska leda kören. Jag älskar ju han & hade verkligen velat vara med i denna kör men jag har ju ingen röst. Någon som kan offra sin för att ge den till mig..? Jag har försökt att sjunga bra men det går inte låter som om jag svalt en höna & sjunger ton Ö ..=( INTE BRA!

Jag kommer vara avensjuk på alla som lyckas komma med i den kören. Det kommer bli hur bra som helst( & ännu bättre om jag varit med såklart) ! Partille is the shiit!




Här har ni mig Carolina Jarnebrink a´la körsalget not..



- Gilla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0