Fredag!
PUBLICERAT: 2011-02-04 KLOCKAN: 10:06:19


Idag är det Fredag & jag har en party helg att se fram emot. Ikväll ska jag träffa några gamla kollegor vi ska göra trerätters lyxigt värre, en massa drinkar blir det för att sedan göra stan. Var ett tagsen jag var ute på krogen så det ska bli skoj.  Vi försökte få barnvakt för att Perran skulle kunna följa med, men denna gången gick det inte typiskt.

Imorgon ska jag fira Karin som fyllt år & förlovat sig. Det blir middag & fest hemma hos henne. Jag var på stan igår för att leta present fan va svårt det var. Efter att ha gått i 300 butiker hittade jag äntligen nånting jag kunde stå för så nu hoppas jag verkligen att min vän blir glad för det om inte få hon låtsas att hon blir det..=) Jag kan inte bara köpa nånting bara för att utan jag måste känna för det själv.

Sen fick jag reda på idag att Melodifestivalen börjar imorgon, hur har jag kunnat missa det jag som är värsta schlager torsken. Jag ar redan skickat iväg ett sms till Karin där jag tvingar henne att ha på tven. Roligt att ha med mig att göra när det schlager NOT!

Just det fick köpt mig en body igår, jag hatar egentligen det eftersom jag tycker att det är obekvämt & värsta bebis plagget men kunde inte så emot. En svart med guld mönster vid armarna Tyra(stor bloggare) hade köpt den & jag kunde inte motså. Billig var den med 60 kr på rea!

Ha en fin Fredag.







Webb cam pics är inte min grej, får aldrig till det!
Men nu ser ni iallafall hur mitt nya plagg ser ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0