Igår gjorde vi succe på Harrys!
PUBLICERAT: 2011-02-26 KLOCKAN: 10:25:19


Godmorgon!


Det är en halv fräsh Carro som sitter & bloggar just nu. Vi var på Harrys igår, jäkligt stort ställe med tre olika dansgolv ett av dansgolven var det en sketa bra dj som spelade all musik som jag älskar allt ifrån Carola till Lady Gaga, jag älskar att dansa när jag är ute om det är bra musik, igår gjorde vi det men som packade sillar! Varför ska det alltid vara så mycket folk på dansgolvet!:) Jag ståt hellre på ett tomt så man får space!

På ett av dom andra golven uppträdde Lars Kristerz ganska sköj faktiskt, jag dansade bugg på någon chef till Ullis & jag fattade absolut ingenting jag kunde inte ens hänga på han, jag måste sett ut som en flodhäst på golvet. Jag dissade buggen & tittade istället på Ullis som är proffs. Nu vet jag vad jag ska göra i höst bugg kurs, det är ju gör häftig dans!

Ullis tycker att vi gjorde succé på Harrys igår & va hon menade med det håller jag för mig själv..-)

Nu ska vi fixa iordning oss för att gå på stan mysigt!

Ha en in dag KRAM!

 



Jag älskar detta kortet klockrent!!=)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0