Jag på bussen.
PUBLICERAT: 2011-02-25 KLOCKAN: 13:10:00


Fasiken va smidigt det är att åka buss, än så länge är jag inte rastlös & det går hur bra som helst. Tänkte jag skulle titta på big brother webben om en stund på "glas buren/huset" ha ha gurkan är som sagt min nya idol & även Jimmy är jäkligt skoj. Dom gör lixom bra tv utan att veta om det. Stackars tjejerna som får stå ut med dessa grabar 24H om dygnet varje dag.

Just nu lyssnar jag på "jag ger dig min morgon" himla fin låt. Är det "gammel varning" att lyssna på den..? Känns nästan så men jag gillar den.

Min syster ringde mig precis & berättade att hon skulle till Sälen & att Arvingarna skulle spela hela helgen jag nämnde då för henne att Casper inte skulle vara med eftersom han förtillfället är med i körslaget. Hon blev lite små besviken eftersom vi i våran familj har en liten kärlek till Arvingarna- Casper. Skadeglädje kan vara fett gott ibland, eftersom jag annars hade blivit avis, men just nu känns det rätt gott att han inte ska vara i Sälen när min syster är där  ha ha taskig jag är, jag vet men jag skriver detta med glimten i ögat!=)


Kommentarer
Kommentaren skickades av: Petra

Gurkan e ju störtskön - klart han ska in i BB-huset sen! =) Men Jimmy?? NEJ. Jag fattar knappt 5% av vad killen säger. Han är ju dötrökig. Hejar på Gurkan och Roza.

Kommenterat 2011-02-25 / 15:53:36
URL: http://iconfess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0