Jag vill men ändå inte.
PUBLICERAT: 2011-02-08 KLOCKAN: 23:01:39


Jag älskar ju att blogga men just nu vill jag både delarna. Halva jag vill upptadera om en massa saker som har hänt denna veckan & halva jag vill inte bogga alls. Jag gillar inte att få "blogg torka" som man kallar det i "blogg världen" men just nu har jag tyvär maximal sådan.

Nu vet ni hur det ligger till & varför ni inte fått den där grymma uppdateringen som jag faktiskt kan vara väldigt bra på. Det måste vara kaos för er att inte veta vad jag Carolina gör hela dagarna..=) !!

Jag hoppas att hela jag snart vill detta igen. Tänk va mycket jag kommer att ha att skriva om då. Min träning dansen & Zumban, galna party helgen a´la vip, kläder som jag vill ha, allt pluggande, körkortet, önskan inför alla ♥ dag & självklat familjen.

Ha det bra så länge fina ni.


Här kommer ett litet smak prov ifrån helgen..-)











- Galet!


Kommentarer
Kommentaren skickades av: Petra

Ser ut att ha varit en mycket lyckad helg av bilderna att döma i alla fall! ;)

Kommenterat 2011-02-09 / 10:28:54
URL: http://iconfess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0