Linköping here i come..-)
PUBLICERAT: 2011-02-25 KLOCKAN: 09:58:35


Godmorgon,

Det är Fredag & jag sitter på bus4you(värsta lyuc bussen) & är just nu påväg till Linköping till min vän Ullis. Jag lämnar familjelivet för en galen tjej helg, Vi ska gå på stan, lägga ansiktis masker, äta gott & festa som om morgon dagen inte existerar..:) Ihelgen är jag bara jag & jag kan ärligt säga att jag längtat länge efter just denna dag. Nu är den här & jag ska njuta till max.

Jag kan ibalnd stressa upp mig för saker som egentligen inte är så stora det va jag med om nu för en stund sedan. När jag skulle gå på bussenm står det en tjej bakom mig med exakt samma väska PANIK, självklart tänker jag det värsta att hon ska ta fel! Jag va tvungen att nämna detta för henne & hon tänkte samma  ha ha skänt..-) Hon ska gå av i Jönköping & hon lovade mig då att kolla extra noga så hon inte tar fel. Nu ska jag försöka att släppa det!

Jag ska sitta på bussen i 4 timmar så vi lär garanterat höras senare igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0