Nu är min syster hemma.
PUBLICERAT: 2011-02-22 KLOCKAN: 22:02:20


Idag kom min syster hem efter att ha varit i Thailand i 2 månader. From idag känner jag mig inte blek utan som en vit mumie katastrof. Jag har inte tänkt tanken på att"falsk sola i solarium" förrän idag fy fasiken va jag vill bli brun nu! Hon är jätte nöjd med resan & enligt henne ville hon inte åka hem, men jag tror att hon innerst inne är jäkligt glad över att vara nära sin storasyster igen.

Eftersom jag är en väldigt bra sådan fick jag paket, jag älskar att få paket bara sådär utan att fylla år eller att det är julafton. Nu är min iphone bling bling i rosa tack vare min syster, luktar gott gör jag med tack vare min nya cocos olja för kropp & hår & jag behöver from idag idag ha trötta ögon(dom dagarna jag har det) för det har min syster fixat genom att köpa cleareyes till mig - Älska! Sicken tur jag har som fått alla dessa grejer. Flickorna fick varsin Hello Kitty pyamas jätte söt & BillaBong shorts i turkost kanon fräsha!



Jag älskar Cocos!

Så mycket jag!


Tack syster för allt fint du köpt till oss..<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0