Onsdag.
PUBLICERAT: 2011-02-23 KLOCKAN: 12:06:36


Idag är det våran lediga dag. Skönt att bara vara hemma med flickorna & slippa allt vad plugg heter för en dag. I vanliga fall träffar jag alltid Lollo på Onsdagar, blev inte så idag så istället kommer Josefine hit & hennes två barn det ser jag fram emot. Hon messade mig precis & frågade om jag ville ha kläder som hennes Vera växt ut grymt tacksamt & bra eftersom Alice växer alldeles för fort & behöver nästan alltid nya kläder känns det som.

Jag har fortfarande hemsk träningsvärk efter body pump passet i söndags, jag har aldrig varit med om sån här smärta kan nästan börja gråta & nej jag överdriver inte, mamma har precis samma. Jag kan kan inte lyfta armen utan att få ont. Hoppas på att att vakna värk fri imorgon!

Som sagt jag älskar Big brother & jag älskar ännu mer glashuset a´la gurkan & Jimmy att jag inte dog av skratt  igår när jag tittade på deras modevisning galet skoj! Gurkan vet va humor är & han får mig att skratta konstant hela tiden.

Tänkte lägga in dagens middag sen så titta gärna in senare..-)












Jag & min två flickor. Fasiken va fina vi är!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0