Sjuka stuga!
PUBLICERAT: 2011-02-16 KLOCKAN: 22:18:23


Alice är sjuk igen! För två veckor sedan var hon förkyld & hade feber i alldeles för många dagar nu är hon det igen. Hon han bara vara frisk ett par dagar lill stumpan. Även jag har lyckats blir förkyld absolut ingen fara med mig,klarar mig tack vare nässpray menthol. Jag kan förstå att man kan bli beroende..! Idag har Alice inte haft sin bästa dag hon har varit allt annat än nöjd, Linnéa har haft tv/data förbud hela dagen, vilket gjorde henne rastlös till max & jag mamma Carro har inte varit på det bästa humöret underbar Onsdag..-)

Det skrämmer mig att så många barn vill titta på tv & spela dator & att allt annat är tråkigt. Linnéa har ett rum fullt med en massa leksaker som hon leker med när hon har kompisar hemma är hon själv skulle hon aldrig få för sig att ens gå in på sitt rum utan då är det bara tjat om datorn, iphone & tv. Jag är inte en mamma som tillåter detta utan data på helgen & tv ibland. Tycker faktiskt det är lite skrämmande, va hände med mamma pappa barn..?

Min halv kassa Onsdag avslutades på ett bra sätt hos min syster Sara som just nu bor i Alexandras(syster) lägenhet eftersom hon är i Thailand. Jag gav även Lidil en chans(ny öppnad i Olskroken) jag satte min fot i den butiken för första & sista gången. Säger ingenting mer så har jag ingeting sagt ...:) Men ingen Carro affär!

Imorgon är det Torsdag, jag hoppas på en piggare sådann!





Längtar tills min tjej är så här pigg igen.

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Ahnna

Tycker du är en grym mamma som inte faller för teknikens värld. Klart det är lättare att sätta barn framför tv:n/datan, därför är det coolt att du väljer att göra tvärtom.



När jag blir mamma så kommer jag försöka bli som dig i min egna form. Du är duktig Carro och har alltid varit..

Kommenterat 2011-02-17 / 11:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0