Smärta.
PUBLICERAT: 2011-02-04 KLOCKAN: 13:24:06


Idag har jag haft en plugga hemma dag(duktig jag är!!). Inte trodde jag när denna morgon började att jag skulle få fin besök ifrån huvudstaden min "bästis" Emelie kom på oväntat besök. Jäkligt kul att se henne, inte träffat henne på länge så det var verkligen på tiden. Igår bestämde jag mig för att ta bort mina naglar, jag hade pajat två så kände att det var lika bra att ta bort alla. Jag som trodde det skulle gå fort & smärtfritt !! Emelie satt & slet i mina naglar, jag skrek som en uppstoppad Åsna. Ont gjorde det men nu är dom borta . Det där med naglar är nog inte min grej har jag kommit på. Nu längtar jag till mitt svarta lack är på så mycket mer jag..-)!

Jag bangade middagen ikväll & går istället hem till Gina på förpartaj sen möter vi upp dom andra på stan. Kände mer för det så att så fick det bli. Pratade med henne för en stund sedan, jag ska köpa med mig en massa läsk så bjuder hon på spriten - Gilla. Ikväll är det "all in" som gäller. Morgondagen vad är det?

Nu ska jag strax hämta flickorna på dagis,sen har jag lovat Linnéa har göra cocos bollar till kvällsmys.. ♥

Tingeling!


Fina Emelie.

SMÄRTA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0