Ullis bloggar-)
PUBLICERAT: 2011-02-27 KLOCKAN: 18:25:14

Life is a Jurney -not a guided Tour!!

=)

Här kommer Gästbloggaren Ullan, ;) 
aka,, Carros Dun i Kudden!!
det förgyllda lilla Dunet..
thats me.

NU HAR lilla CALYPTUS varit hos mej på tjejweekend här i Lovely Linköping!
hihi..
Det har ju varit TOPPEN!!!!!!
Går inte förklara!!
Ansiktsmasker, goa CocosbodyLotion, Iskall Mojito, 50% ig vodka,, hehe...
SHOPPING a la Ullan!!! 
Hittar du nåt som passar... -köp det!! *blink*
(kan även beskrivas som Äntligen går ullan på STAN,,,gör ju aldrig det.. Arbetsnarkoman,, och/eller, bara En fritid som e så fullspäckad med Yoga, Kören , Piano, Syster/Familj, Resor, Fester, Aerobic och Dans...ja då går man så sällan på stan att det är DAGS var fjärde månad... -således, Mega shopping,. och massa påsar....)  *mjau*
TACK CARRO för din Inspiration!!

Sovmorgon,, slappa, gott kaffe, nostalgiskt med låten: change the world.. & sjunga till gamla goa låtar med Uggla, sminktips! LJUVA SPOTIFY!! prata massa gamla minnen... HE HE 

ja du carro din lilla Banan! nog var det varit intensiva studer ibland.. HAHA..
Strandgården, dansband, harplinge, timbuktu, mamma Evelyn, feest,,, plugga matte!!! hehe,, och allt jag ville när vi blev vänner för tio år sedan nu!! var att få visa dej en SJUKT rolig sak som jag ÄLSKAR O göra.... -nämligen: köra GOKART!! weeeeee  =)
 o vad händer.. NEJJJ !!! säger Kicki.... SNälla sätt inte carro i en gokart,, det blir en katastrof!!!  jaha, men det är ju på skoj, det är ju bara roligt... sa jag ... NEJ du förstår inte lilla Ullis... HAHAHAHAHA
Det var då det... och nu håller Carro på o ta KÖRKORT!
Allt har sin tid...
*ler*
Bra Carro gumman, mitt lilla hjärta, då kan vi SNART köra lite gokart. -ÄNTLIGEN!

Gästbloggarens TIPS::::::
- BLOMDAHLS smycken!!!!!!!!
och
- kläder från Jumperfabriken.se.... så sköna kvalitetskläder alltså!

ALLA BORDE HA minst ett par ÖRHÄNGEN av Titan från Blomdahls!!
Så snygga och bekväma, och Helt Allergifritt!!
Kliar ALDRIG!! 100% perfekta örhängen i Klassisk stil.
Både i plast och metall.

Seriöst fattar jag inte hur man vill stoppa in skräp i öronen... och det blir svart på örsnibben..
INTE FRÄSCHT.

Så tipsar alla om smycken från Blomdahl Medical, säljs hos hårfrisörer och på skönhetssalonger runt om i landet.

Carro har ju några nice örhängen, som hon fått av mig när hon fyller år!
ROSA  -såklart!

lägger in några bilder på dem.

Ha det fint Allihopa!
OCh njut av Livet, det är de små stunderna som *Gör det!!

KRAMAR Ullis ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0